Szukam odpowiedniego dla siebie urządzenia, ale nie wiem na które się zdecydować.

Chętnie Ci pomożemy. Napisz lub najlepiej zadzwoń do nas pod numer (42) 649 28 28. Wiemy o naszych urządzeniach prawie wszystko i z przyjemnością udzielimy Ci profesjonalnej porady.

Mam specjalne życzenie odnośnie zakupu.

Żaden problem! Zadzwoń lub napisz do nas. Zawsze staramy się zrobić wszystko dla naszych klientów. Jeżeli tylko będzie możliwe spełnienie Twojego życzenia, z przyjemnością to zrobimy. 

Słyszałem, że urządzenia radiokomunikacyjne można nabyć tanio od prywatnych importerów i na giełdach. Czy warto u Was kupować?

Tak, warto u nas kupować. Wiedzą o tym nasi klienci, inaczej nie moglibyśmy istnieć. Kupno urządzenia od prywatnego importera lub na giełdzie to duże ryzyko. W przypadku urządzeń elektronicznych niezwykle istotną sprawą jest gwarancja i serwis. Radia sprowadzane np. z Kanady posiadają gwarancję, ale ważną tylko w Kanadzie, ponadto, o czym nie każdy wie, mogą być serwisowane tylko w Kandzie. Radiostacja to delikatne urządzenie, w które może ingerować tylko profesjonalny serwis! <br/>

Bardzo powszechną praktyką jest sprowadzanie z za granicy uszkodzonych urządzeń, które następnie są naprawiane w domowych warunkach i sprzedawane polskiemu krótkofalowcowi. Zakup na giełdzie lub od prywatnego importera to ryzykowny krok. Jednak wybór należy do Ciebie. W przypadku awarii przekonasz się dlaczego warto kupować w naszym centrum!

Czy skupujecie używane urządzenia?

Nie.

Czy prowadzicie sprzedaż urządzeń używanych? Czy przyjmujecie używane urządzenia w rozliczeniu przy zakupie nowego sprzętu?

Nie, nie prowadzimy. Zależy nam aby Klient dostał naprawdę dobre, fabrycznie nowe urządzenie. Zależy nam na zadowoleniu Klienta. Kupno urządzenia używanego jest zawsze ryzykiem dla klienta. Staramy się unikać takich sytuacji.

Jaki jest termin gwarancji?

Standardowo 12 m-cy. Dodatkowo po upływie tego czasu naszym klientom przysługuje profesjonalna opieka serwisu. Jeśli nabyłeś u nas urządzenie, nie musisz się o nic martwić, bo zrobimy dla Ciebie naprawdę wiele, o czym doskonale wiedzą nasi klienci.

Czy mogę nabyć urządzenie na raty?

Tak. Jest to prosta procedura. Wystarczy przesłać do nas odpowiednie dane i podpisać umowę w przedstawicielstwie Żagla w pobliżu swojego miejsca zamieszkania. 

W jaki sposób mogę uiścić opłatę za urządzenie?

Płatność najczęściej jest realizowana za pobraniem, czyli przy odbiorze urządzenia. Możliwa jest także płatność przelewem (przedpłata).

Jakie są koszty przesyłki?

Wszystkie urządzenia wysyłamy za pośrednictwem poczty kurierskiej GLS.

  • Koszt wysyłki - 25zł
  • Koszt wysyłki za pobraniem (do 5000zł) - 30zł

Do godziny 16.00 podamy Ci e-mailem nr listu przewozowego. Od godziny 19.00 będziesz mógł na stronie GLS śledzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Tańsze, nieduże akcesoria (do 100zł) możemy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  • Koszt wysyłki - 11zł (>1kg), 13zł (1-2kg)
  • Koszt wysyłki za pobraniem - 17zł (>0.5kg), 19zł (0.5-1kg)

Czy wysyłanie urządzeń jest bezpieczne?

Tak. Znaczną część naszej sprzedaży realizujemy drogą wysyłkową od wielu lat. Mamy w tym ogromne doświadczenie. Przesyłki są ubezpieczone (ponadto za przesyłkę płacisz dopiero przy odbiorze), bardzo starannie zapakowane i zabezpieczone specjalnym materiałem przed uszkodzeniem. Nie ma się czego obawiać.

W jaki sposób wysyłacie urządzenia?

Urządzenia najczęściej wysyłamy za pośrednictwem poczty kurierskiej lub Poczty Polskiej (priorytet). Przesyłka jest ubezpieczona i dociera do adresata najczęściej w nastepnym dniu roboczym. W niektórych rejonach kraju przesyłka jest dostarczana w ciągu dwóch dni roboczych.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast. Zamówienia odebrane przed godziną 13:00 najczęściej są wysyłane jeszcze tego samego dnia. Wysłane urządzenie dociera do Ciebie najczęściej w następnym dniu roboczym.  Oznacza to, że jeśli zdecydowałeś się na zakup w środę, swoje urządzenie najprawdopodobniej otrzymasz już w czwartek!

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Składanie zamówień jest szybkie i łatwe. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • dokonać zakupu bezpośrednio w naszym sklepie internetowym
  • zadzwonić do nas (42) 649 28 28 lub (42) 677 04 70
  • przysłać faks (42) 677 04 71
  • przysłać e-mail

Wystarczy podać do siebie telefon kontaktowy, adres, na który mamy dostarczyć zamówiony towar i oczywiście jakie urządzenie zamawiasz. Jeśli chciałbyś otrzymać fakturę VAT lub masz jakieś specjalne życzenia, nie zapomnij o tym napisać. Dział sprzedaży skontaktuje się z Tobą po otrzymaniu zamówienia i ustali z Tobą szczegóły.

Chciałbym przyjechać do Was bo lubię osobiście dokonywać zakupów. Czy powinienem wcześniej umówić się?

Oczywiście! Bardzo chętnie przyjmujemy klientów w naszej siedzibie. Z uwagi na hurtowy charakter naszego centrum i umiejscowienie magazynu, prosimy poinformować nas o planowanym przyjeździe telefonicznie, co najmniej jeden dzień wcześniej.

Jak sprawdzić ceny urządzeń?

Ceny możesz uzyskać na 2 sposoby:

  • sprawdzić w naszym serwisie internetowym
  • skontaktować się z nami telefonicznie lub przez e-mail

Mieszkam w drugim końcu Polski. Czy muszę przyjechać do Łodzi, aby kupić urządzenie w Waszym centrum?

Nie! Wystarczy złożyć zamówienie, a my dostarczymy Ci urządzenie do Twojego domu lub do pracy. Zdecydowaną większość naszej sprzedaży realizujemy drogą wysyłkową już od 1989r. To bardzo proste. Mamy w tym duże doświadczenie.

 

centrum radiokomunikacji

Adres   ul. Puszkina 80
  92-516 Łódź 
Telefon 
  +48 42 649 28 28
  +48 42 677 04 70
Tel kom
  +48 601 64 67 67
Faks   +48 42 677 04 71
Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.