Jak zamówić w inRADIO?

Masz kilka możliwości zamówienia urządzeń oferowanych przez inRADIO: :

  • przez internet – 24 godziny na dobę 
  • e-mailem  -   biuro@inradio.pTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   – 24 godziny na dobę
  • telefonicznie  - tel. (42) 649 28 28 -  w godzinach pracy ( 8 – 15 )  od poniedziałku do piątku

    Uwaga: Sklep stacjonarny jest zawieszony. Prosimy o zamawianie tylko tak jak opisano powyżej. Możliwy jest odbiór osobisty wcześniej zamówionych towarów. 

Przychodzące zamówienia (przez internet, e-mailem) sprawdzamy systematycznie. Odpowiedź powinieneś dostać tego samego dnia lub w następnym dniu roboczym. Czasami mogą zdarzyć się opóźnienia, szczególnie w okresie urlopowym, w okresie targów, w okolicach świąt państwowych (długie weekendy). .

Jak zapłacić za zamówiony towar?

Następujące możliwości są do Twojej dyspozycji:

Natychmiastowa płatność internetowa przez bezpieczny portal Przelewy24 lub T-Pay

  • Przy zakupach internetowych, dodaniu towarów do koszyka i przy finalizowaniu transakcji możesz dokonać natychmiastowej płatności. Zostaniesz przeniesiony do Przelewy24 lub T-Pay (w zależności od Twojego wyboru). To znane, sprawdzone i bezpieczny portale realizujące płatności internetowe. Wskażesz  logo własnego banku i w ten sposób zostaniesz przeniesiony na stronę internetową logowania do swojego banku. Z  łatwością dokonasz płatności w ciągu kilku sekund. 
  • Przy zakupach poza interentem - skontaktuj się z nami telefonicznie (+42) 649 28 28 lub e-mailem (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Wygenerujemy i wyślemy Ci link do szybkej płatnosci przez Przelewy24 na Twój e-mail. Po jego wybraniu zostaniesz skierowany do portalu Przelewy 24 i zapłacisz za towar lub usługę w ciągu kilkunastu sekund. 

Przedpłata na nasz rachunek bankowy

Podczas zamówienia wskażemy Ci numer rachunku bankowego na który należy uregulować należność. Jeżeli płatność otrzymamy do godziny 13:00, jest realna szansa zrealizowania zamówienia tego samego dnia. Dla płatności, które wpłyną  po 13:00  wysyłkę zrealizujemy w następnym dniu roboczym.

Wysyłka za pobraniem

Zamówione urządzenia możemy wysłać kurierem GLS za pobraniem.  Przy odbiorze przesyłki kurier poprosi o uregulowanie należności będącej sumą:

  • należność za zamówiony towar
  • należność za koszt przesyłki - kalkulujemy je na bardzo niskim poziomie - tylko 12 zł.
  • należność za pobranie kurierskie - 5 zł.

Wybierz swoją placówkę "Paczka w Ruchu"   i wybór wpisz w rubryce Uwagi do zamówienia:  https://www.paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk/ .
Nie wybieraj "Paczka w Ruchu" przy zamawianiu dłigich anten, masztów. Maksymalny wymiar paczki to 20x30x50cm.

Wysyłka za pobraniem

Zamówione urządzenia możemy wysłać do paczkomatu inPost za pobraniem.  Przy odbiorze przesyłki z paczkomatu zapłacisz kartą płatniczą należności będącej sumą:

  • należność za zamówiony towar
  • należność za koszt przesyłki - 14,50 zł.
  • należność za pobranie kurierskie - 3,50 zł.

Wybierz swój paczkomat inPOST  i podaj nam jego numer w rubryce Uwagi do zamówienia:  https://inpost.pl/znajdz-paczkomat/ .
Nie wybieraj inPOST przy zamawianiu długich anten, masztów itp. Maksymalny wymiar paczki to 64x41x38cm.

 

W jaki sposób wysyłamy zamówiony towar?

  • Standardowo przesyłki wysyłamy kurierem GLS. Oferowane koszty są promocyjne- bardzo atrakcyjne.   Dostawa - zwykle w następnym dniu roboczym.  

  • Wysyłamy do paczkomatu inPost. Jest to dobre rozwiazanie dla niewielkich przesyłek, jeśli nie możesz oczekiwać na kuriera. Przesyłke odbierzesz w dogodnej chwili w pobliskim paczkomacie. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych. Maksymalne wymiary przesyłki 64 x 41 x 38cm. Maksymlalna masa - 25kg. Metoda ta nie jest dobra do przesyłki anten, masztów, dużych przesyłek.

 

 

Jak odebrać przesyłkę od kuriera?

Dokładamy bardzo dużo starań aby przesyłki były zapakowane idealnie i były  bezpieczne w transporcie. Ale zawsze istnieje ryzyko, że coś złego przydarzy się podczas transportu lub przeładowywania. W ostatnim roku 100% wysyłanych przez nas przesyłek dotarło  do adresata w stanie idealnym. Ale  rozsądnie jest "dmuchać na zimne" i sprawdzać je przy odbiorze.

Gdy pojawi się kurier - bądź skoncentrowany na sprawdzeniu stanu przesyłki w jego obecności. Powinieneś sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru od kuriera. Sprawdź:

  • stan opakowania – czy nie jest przedarte, pogięte, wgniecione, przedziurawione, przemoczone, czy nie posiada śladów otwierania itp.
  • taśmy – czy nie są przerwane, przecięte,
  • ilość – czy zgadza się liczba paczek (w przypadku zamówień składających się z kilku paczek).

Są wątpliwości ?

Jeśli opakowanie odbieranej przesyłki budzi Twoje zastrzeżenia odmów przyjęcia paczki lub podpisz odbiór paczkę i zażądaj spisania wraz z kurierem protokółu szkody.  Należy pamiętać, że sprawdzenie zawartości paczki jest możliwe tylko i wyłącznie po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku usługi pobrania, po uregulowaniu opłaty. Kurier nie może odmówić, gdy żądasz sprawdzenia przesyłki w jego obecności.

Po odejściu kuriera reklamacja nie są skuteczne.

Uwaga: Jeśli zauważysz uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera najlepiej tego samego dnia w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Jednakże wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktów oraz braki w przesyłce stwierdzone po odbiorze i odjechaniu kuriera, będą uznane za powstałe po dostarczeniu przesyłki.

Wszelkie problemy i sytuacje niepokojące należy zgłosić do inRADIO na e-mail: biuro @ inradio.pl.   W przypadku wypełnienia protokółu, należy przesłać go trybie pilnym do sklepu internetowego.

Nie ma wątpliwości ?

Jeśli opakowanie nie budzi zastrzeżeń należy podpisać odbiór paczki.  Rozpakuj urządzenie i miej dużo radości z dokonanego zakupu !

 

 

Menu: