Jak zamówić w inRADIO?

Masz kilka możliwości zamówienia urządzeń oferowanych przez inRADIO: :

  • osobiście - w naszym sklepie w Łodzi, ul. Puszkina 80, 92- 516 Łódź -  w godzinach pracy ( 9 – 16 )  od poniedziałku do piątku.  Z przyjemnością oczekujemy na Ciebie.   
  • przez internet – 24 godziny na dobę 
  • e-mailem  -   biuro@inradio.pTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   – 24 godziny na dobę
  • telefonicznie  - tel. (42) 649 28 28 -  w godzinach pracy ( 9 – 16 )  od poniedziałku do piątku
  • faxem  - nr  (+48 42) 646 94 34 – 24 godziny na dobę

Przychodzące zamówienia (przez internet, e-mailem, faksem) sprawdzamy systematycznie. Odpowiedź powinieneś dostać tego samego dnia lub w następnym dniu roboczym. Czasami mogą zdarzyć się opóźnienia, szczególnie w okresie urlopowym, w okresie targów, w okolicach świąt państwowych (długie weekendy). .

Jak zapłacić za zamówiony towar?

Następujące możliwości są do Twojej dyspozycji:

Natychmiastowa płatność internetowa przez bezpieczny portal Przelewy24

  • Przy zakupach internetowych, dodaniu towarów do koszyka i przy finalizowaniu transakcji możesz dokonać natychmiastowej płatności. Zostaniesz przeniesiony do Przelewy24, to znany, sprawdzony i bezpieczny portal realizujący płatności internetowe. Wskażesz  logo własnego banku i w ten sposób zostaniesz przeniesiony na stronę internetową logowania do swojego banku. Z  łatwoscią dokonasz płatności w ciągu kilku sekund. 
  • Przy zakupach poza interentem - skontaktuj się z nami telefonicznie (+42) 649 28 28 lub e-mailem (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Wygenerujemy i wyślemy Ci link do szybkej płatnosci przez Przelewy24 na Twój e-mail. Po jego wybraniu zostaniesz skierowany do portalu Przelewy 24 i zapłacisz za towar lub usługę w ciągu kilkunastu sekund. 

Przedpłata na nasz rachunek bankowy

Podczas zamówienia wskażemy Ci numer rachunku bankowego na który należy uregulować należność. Jeżeli płatność otrzymamy do godziny 13:00, jest realna szansa zrealizowania zamówienia tego samego dnia. Dla płatności, które wpłyną  po 13:00  wysyłkę zrealizujemy w następnym dniu roboczym.

Wysyłka za pobraniem

Zamówione urządzenia możemy wysłać kurierem GLS za pobraniem.  Przy odbiorze przesyłki kurier poprosi o uregulowanie należności będącej sumą:

  • należność za zamówiony towar
  • należność za koszt przesyłki - kalkulujemy je na bardzo niskim poziomie,; koszt ten zależy od wielkości przesyłki
  • należność za pobranie kurierskie - tylko 5zł.

W jaki sposób wysyłamy zamówiony towar?

  • standardowo wysyłamy kurierem GLS. Oferowane koszty są promocyjne- bardzo atrakcyjne.   Dostawa zwykle w następnym dniu roboczym.  
  • na Twoje życzenie możemy wysłać nieduże i  przedpłacone przesyłki - w systemie "Paczka w Ruchu" do zadeklarowanego przez Ciebie najdogodniejszego punku Ruch obsługującego przesyłki.  Opis usługi - https://www.paczkawruchu.pl/o-usludze/ .  Koszty przesyłki  - tylko 5,99zł. Dostawa w ciągu kilku dni.
  • możemy też wysłać przez inPOST lub Pocztą Polską,  lecz te usługi są droższe niż proponowane przez nas promocyjne ceny na usługi kurierskie GLS.

Jak odebrać przesyłkę od kuriera?

Dokładamy bardzo dużo starań aby przesyłki były zapakowane idealnie i były  bezpieczne w transporcie. Ale zawsze istnieje ryzyko, że coś złego przydarzy się podczas transportu lub przeładowywania. W ostatnim roku 100% wysyłanych przez nas przesyłek dotarło  do adresata w stanie idealnym. Ale  rozsądnie jest "dmuchać na zimne" i sprawdzać je przy odbiorze.

Gdy pojawi się kurier - bądź skoncentrowany na sprawdzeniu stanu przesyłki w jego obecności. Powinieneś sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru od kuriera. Sprawdź:

  • stan opakowania – czy nie jest przedarte, pogięte, wgniecione, przedziurawione, przemoczone, czy nie posiada śladów otwierania itp.
  • taśmy – czy nie są przerwane, przecięte,
  • ilość – czy zgadza się liczba paczek (w przypadku zamówień składających się z kilku paczek).

Są wątpliwości ?

Jeśli opakowanie odbieranej przesyłki budzi Twoje zastrzeżenia odmów przyjęcia paczki lub podpisz odbiór paczkę i zażądaj spisania wraz z kurierem protokółu szkody.  Należy pamiętać, że sprawdzenie zawartości paczki jest możliwe tylko i wyłącznie po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku usługi pobrania, po uregulowaniu opłaty. Kurier nie może odmówić, gdy żądasz sprawdzenia przesyłki w jego obecności.

Po odejściu kuriera reklamacja nie są skuteczne.

Uwaga: Jeśli zauważysz uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera najlepiej tego samego dnia w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Jednakże wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktów oraz braki w przesyłce stwierdzone po odbiorze i odjechaniu kuriera, będą uznane za powstałe po dostarczeniu przesyłki.

Wszelkie problemy i sytuacje niepokojące należy zgłosić do inRADIO na e-mail: biuro @ inradio.pl.   W przypadku wypełnienia protokółu, należy przesłać go trybie pilnym do sklepu internetowego.

Nie ma wątpliwości ?

Jeśli opakowanie nie budzi zastrzeżeń należy podpisać odbiór paczki.  Rozpakuj urządzenie i miej dużo radości z dokonanego zakupu !