inRadio jest znaną i cenioną firmą bo zapewnia bardzo dobry serwis na zakupione w naszej firmie urządzenia. Klienci inRADIO wiedzą, że naprawy gwarancyjne są realizowane wzorowo i mogą liczyć także na pomoc po okresie gwarancyjnym. To bardzo ważne aby mieć poczucie, że zawsze spotkasz się z pomocą firmy, w której zakupiłeś urządzenie.   

Naprawy gwarancyjne i po-gwarancyjne

Jako jedna z niewielu firm zajmujących się sprzedażą sprzętu radiokomunikacyjnego w Polsce posiadamy bezpośrednie relacje z producentami i mamy zapewnione ich wsparcie.  Jest to bardzo ważne bo naprawy opierają się na wiedzy, wyposażeniu technicznym ale  także na dostępie do części zamiennych.   
Zwykle części zamienne do napraw są specjalizowane i nie są dostępne na rynku części elektronicznych w Polsce. Wymagana jest dostawa bezpośrednio od producenta.  inRADIO, jako jedna z niewielu firm w branży radiokomunikacyjnej, ma możliwości sprowadzenia części zamiennych. 

Szereg firm operujących na rynku polskim opiera się na dostawach od pośredników i siłą rzeczy dostawy części zamiennych są bardzo trudne lub niemożliwe do zrealizowania bo opierają się na długim całym łańcuchu  dostaw. 

Zakupując w inRADIO możesz cieszyć się wsparciem serwisowym gwarancyjnym. Ale nie tylko, oferujemy wsparcie  po-gwarancyjne na zakupione radiostacje, wzmacniacze, zasilacze , tunery antenowe i wszystko co kupiłeś w inRADIO.  To ogromny przywilej.  

Cena jest ważna, ale nie najważniejsza

Radzimy klientom aby przy zakupie urządzeń kierowali się rozsądnym wyborem, nie tylko ceną zakupu urządzenia. Cena jest ważna ale nie najważniejsza.  Przed dokonaniem zakupu warto zastanowić się czy będę miał możliwość ewentualnej naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej ?  

Codziennie otrzymujemy zapytania o naprawy urządzeń, które nie były kupione w inRADIO . Pytania typu: "Nie działa, kupiłem w firmie ...., ale nie chcą naprawić.  Co mam zrobić..."  są codziennością. 
Użytkownicy uszkodzonego sprzętu  są bezradni i nie mogą znaleźć pomocy, tam gdzie kupili.  Firmy, w których zakupy były najtańsze, często nie chcą udzielać wsparcia bo nie mają takich możliwości.  Wszystko polega na złudnej wierze, że urządzenie się nie uszkodzi i wiecznie będzie sprawne.

Urządzenie kupione za granicą - trudniej naprawić

 Kontaktują się z nami osoby, które dokonały zakupu za granicą  i skarżą się na brak możliwości naprawy.  Warto wiedzieć, że producenci oferują różne odmiany urządzeń na różne rynki i naprawa takiego sprzętu może być utrudniona. Inna dokumentacja, inne rozwiązania, inne części...  Jeśli kupujesz za granicą to powinieneś  liczyć na wsparcie dostawcy. Pomyśl, czy rzeczywiście  możesz na nie liczyć...  Czy masz możliwość wysłania sprzętu za granicę?  Ile to będzie kosztowało pieniędzy i wysiłku. 

inRADIO wspiera swoich swoich klientów

inRADIO jest cenione ze względu na oferowany serwis gwarancyjny i po-gwarancyjny.  Sprzęt naprawiamy w ramach wsparcia posprzedażowego naszych klientów, aby klienci mieli poczucie, że warto kupować w inRADIO.  Jest to ważny element naszej polityki rynkowej. Chcemy pokazać, że zakup w inRADIO jest prawdziwie udanym zakupem i rzeczywiście możesz liczyć na nasze wsparcie.    

Często spotykamy się z krytyką, że odmawiamy napraw urządzeń zakupionych zakupionych w innych firmach w Polsce lub  za granicą. 
Wyjaśniamy: inRADIO nie oferuje serwisu usługowego. Ten sektor naszej działalności jest deficytowy i służy do realizacji naszej polityki rynkowej. Robimy to tylko dla naszych klientów.  Wyjątkem jest tylko SDRPplay Authorized Repair Center - naprawy odbiorników SDRplay realizowane w ramach specjalnego porozumienia z producentem. 

Szanujemy klientów inRADIO i dbamy o nich.  Przed zakupem sprawdź, czy firma w której kupujesz dba o Ciebe. Czy rzeczywiście cena jest dla Ciebie najważniejsza? 

Naprawdę warto kupować w inRADIO.