Model | Pasmo [MHz] | Zysk [dBi] | Max moc [W] | Długość [m] | Masa [g] | Złącze | Typ | Uwagi |
M-150GS | 134-174 | 2.15 | 200 | 0.60 | 160 | M | 1/4λ | |
M-285S | 144-174 | 3.4 | 200 | 1.33 | 180 | M | 5/8λ | |
MC-100 | 134-174 | 2.15 | 70 | 0.52 | 390 | M | 1/4λ | |
MC-101S | 117-174 | 3.4 | 200 | 1.62 | 180 | M | 5/8λ | |
MC-201 | 340-520 | 2.15 | 100 | 0.31 | 370 | M | 1/4λ | |
MC-202 | 340-520 | 2.15 | 200 | 0.54 | 130 | M | 1/4λ | |
MG-200 | 2350-2450 | 7.0 | 10 | 0.60 | 290 | M | 3x1/2λ | |
NR-22L | 144-174 | 6.5 | 100 | 2.46 | 500 | M | 6/8λ | |
NR-2C | 144-174 | 4.1 | 150 | 1.41 | 200 | M | 6/8λ | ![]() |
Antena posiada konstrukcję pozwalającą na łatwe składanie promiennika. Takie rozwiązanie jest bardzo wygodne gdy chcemy np. zaparkować samochód w garażu. Element anteny można złożyć ręką w którąkolwiek stronę, co eliminuje konieczność zdejmowania anteny przy każdorazowym parkowaniu. Antena posiada mechanizm blokujący.
Tradycyjnie, większość anten samochodowych wykorzystuje karoserię pojazdu jako masę. Zachowanie karoserii jako masy uzależnione jest od jej kształtu. Antena Radialles rozwiązuje problem niestabilności karoserii jako masy. Specjalna konstrukcja pozwala na zamontowanie anteny w każdym miejscu i zachowanie perfekcyjnych parametrów pracy.